Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konfigurovatelný telemetrický a dohledový systém
Voborník, Petr ; Trchalík, Roman (oponent) ; Ryšavý, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh a implementace základu modulárního systému pro telemetrické a zabezpečovací účely. Systém se skládá z modulů pro zpracování příchozích dat, webového administračního a prezentačního rozhraní a souboru webových služeb. Systém je implementován v jazyce C# a pomocí technologií .NET Framerwork a ASP.NET
Sběr telemetrických dat a jejich vyhodnocení
Spurný, Jan ; Krajsa, Ondřej (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Práce pojednává o návrhu a vytvoření aplikace pro sběr a vyhodnocení telemetrických dat. Práce obsahuje návrh, realizaci a popis jak tohoto systému, tak i serveru, způsob příjmu a zobrazení dat. Na základě získaných dat z telemetrických stanic (čidel) a zjištění možností pro zobrazení mapy byl vytvořen základ aplikace v podobě uživatelského rozhraní, administračního rozhraní, logiky návaznosti dat a zobrazení mapového podkladu do aplikace. Grafické rozhraní je vytvořeno pomocí jazyků HTML, JavaScript a CSS, přičemž logika zobrazení je tvořena back-end jazykem PHP s použitím frameworku Laravel a s využitím MySQL databáze. Výsledkem práce je funkční jak uživatelské, tak administrační rozhraní, funkční způsob příjmu dat z dvou zdrojů (MQTT server, API aplikace), vytvoření metod pro zobrazení mapového podkladu a zpracování dat, obsluhu aplikace funkčními prvky pro nastavení zobrazení dat, funkční administrační část aplikace a vytvoření dvou způsobů instalačního balíčku pro systém Ubuntu.
Elektronický snímač letových parametrů.
Harant, Josef ; Fedra, Zbyněk (oponent) ; Šebesta, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá teoretickým rozborem a praktickým řešením návrhu elektronického snímače letových parametrů. Zařízení je primárně určeno pro měření telemetrických dat při letecké akrobacii. Teoretická část obsahuje základy GPS navigace a inerciálních navigačních systémů. Návrh zařízení je rozdělen do tří hlavních částí, které popisují návrh blokové struktury, konstrukční části a softwarového vybavení měřícího zařízení. Realizace byla provedena s ohledem na splnění minimálních požadavků systému a možnosti budoucího rozšíření pro širší spektrum využití.
Telemetrie pro formuli Dragon IV
Bezdíček, Jan ; Petrlík, Jiří (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout a zkonstruovat kompletní telemetrické zařízení určené pro formuli Dragon IV soutěže Formula Student. Tato práce se nejprve zabývá teorií problematiky měření fyzikálních veličin v automobilu, jejich vzájemnou komunikací a komunikací se sběrnicí CAN. Je zde popsán postup návrhu hardwaru včetně výběru a použití jednotlivých inerciálních senzorů a GPS modulu. Jsou zde obsaženy i podklady pro tvorbu dvouvrstvé desky plošného spoje, která rozšiřuje mikropočítač BeagleBone Black o inerciální senzory a modul GPS. Součástí této práce je také vytvoření softwaru v jazyce C# a C++ a to jak firmwaru pro hardware, tak aplikace pro řídící počítač. Tato uživatelská aplikace slouží pro bezdrátový příjem stavu senzorů získaných telemetrickým zařízením a jejich zobrazování. Umožňuje také bezdrátově zařízení konfigurovat. Výsledný produkt je kompletní telemetrický systém již vhodný pro koncového zákazníka.
Měření magnetické indukce v elektrických strojích
Hájek, Jan ; Vítek, Ondřej (oponent) ; Janda, Marcel (vedoucí práce)
Magnetická indukce je jedna ze základních veličin. Tato veličina se využívá především u motorů. Bez magnetické indukce by řada motorů nemohla pracovat. Například u asynchronního motoru je rozložení magnetické indukce velmi důležité. Měřením a poznáváním veličiny, jako je magnetická indukce, přicházíme stále na nové poznatky, které jsou pro tuto problematiku velice důležité. Měřit magnetickou indukci není tak lehká záležitost. Výrobci se tedy snaží vyrábět co nejlepší měřiče magnetické indukce. Mezi ně například patří GAUSS/TESLAMETR model 7030 pracující na základě Hallova jevu. V praxi je možno počítat velikosti magnetické indukce v motoru pomocí programů k tomu určených. Mezi ně patří například ANSYS WORKBENCH. Tento program je schopen velmi přesně zjistit a nasimulovat, jakou velikost magnetická indukce bude mít. Ukáže nám místa, kde je magnetická indukce v motoru největší a nejmenší. Pomocí těchto vyhodnocených výsledků můžeme poté motor navrhovat tak, aby měl co nejlepší parametry a co nejmenší ztráty.
Systémy dálkového sběru dat
Svadbík, Vít ; Zeman, Václav (oponent) ; Mišurec, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce rozebírá využití telefonních linek, systému GSM a GPRS, internetu a komunikace po silnoproudých vedení v systémech dálkového sběru dat. S rozvojem automatizovaných provozů roste potřeba získávání aktuálních údajů o nejrůznějších veličinách. Získávání těchto informací se často děje na velké vzdálenosti. Systémy pro sběr dat z rozsáhlých oblastí označujeme jako „Systémy dálkového sběru dat“. V první části této práce je kladen důraz na možnost využití výše popsaných kanálů při dálkových odečtech měřících zařízení. V druhé části jsou uvedeny výsledky reálného měření přenosové rychlosti a rušení úzkopásmové komunikace PLC. V závěru je uveden příklad využití některých popsaných způsobů přenosu dat pro dálkový odečet elektroměrů v obci Boršice u Blatnice.
Grafické rozhraní pro telemetrii dat "Formule student"
Martiček, Juraj ; Milet, Tomáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá vytvorením kompletného systému telemetrie pre účely zberu dát a ladenia pretekárskeho monopostu súťaže Formula Student. Tento systém pozostáva z používateľského rozhrania, ktoré je bezdrôtovo prepojené so zariadením nainštalovaným na pretekárskom vozidle s možnosťou či už živého prenosu dát, alebo aj zaznamenávania takýchto dát. Grafické rozhranie ponúka nástroje pre analýzu dát za účelom vývoja, testovania, ale aj závodenia formule vytvorenej tímom Formuly študent.
Systém řazení závodního motocyklu
Zapletal, Adam ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá systémem řazení závodních motocyklů umožňujícím řazení pod zatížením. Cílem této práce je charakteristika systému řazení pod zatížením, dále pak zhodnocení možností nastavení tohoto zařízení a v neposlední řadě také posouzení jeho vlivu na dosažený čas na závodním okruhu. Práce je rozdělena do dvou na sebe navazujících oblastí. Teoretická část je určena k seznámení s principem fungování motocyklové převodovky a zařízení zvaného rychlořazení. Praktická část slouží k ověření teoretických informací na základě reálného měření a ke zhodnocení vlivu zařízení na dosažený čas na závodním okruhu.
Návrh a implementace SW architektury bezpilotního letounu
Kuchař, Vojtěch ; Mašek, Petr (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací SW architektury řízení bezpilotního letounu za účelem sběru letových dat, integrace automaticky generovaného kódu autopilota z nástroje Matlab Simulink a komunikace s pozemní stanicí.
Bezdrátový přenos letových údajů z letounu na krátkou vzdálenost
Kučera, Petr ; Maršálek, Roman (oponent) ; Prokopec, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá bezdrátovým přenosem letových dat z letounu na pozemní stanici. Jedná se o data odesílaná z akrobatického letadla během závodů, konkrétně o GPS pozici a data ze senzorů akcelerace a sklonu letadla. Je zde řešen teoretický rozbor návrhu rádiového spoje a návrh zařízení, které rádiový přenos obstarává. V letadlové části je řešen sběr dat a jejich vyslání pomocí rádiového modulu. Pozemní část zpracovává přijatá data a poté je odesílá k dalšímu zpracování. Jsou zde uvedena dvě řešení rádiového modulu a v poslední části řešení sběru dat z více letounů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.